Môj príbeh

V roku 2019 som pod menom SomPivo začal zdieľať na Instagrame fotografie pív s krátkymi poznámkami. Postupne ma však táto vášeň priviedla k hlbšiemu záujmu o pivnú kultúru – začal som sa vzdelávať v oblasti senzoriky, sledovať trendy na trhu a zdokonaľovať svoje fotografické zručnosti. To ma motivovalo k prechodu na profesionálnu fototechniku a k písaniu recenzií, ktoré si postupne získali obľubu v pivnej komunite vďaka dôrazu na podrobnosti a autentický pohľad.

Postupom času prejavili o moje fotografické služby záujem aj viaceré pivovary. Spolupracoval som s pivovarmi ako Wildstork, Hellstork, General, Poděbradský Zdroj, The Barn Beer alebo pivotéka Bez Príbehu. Dlhodobo sa podieľam aj na propagácii poľského festivalu Beer Geek Madness, kde aktívne prispievam k zvýšeniu povedomia o podujatí.

Skúsenosti v budovaní značky ma priviedli k Beer Station, kde som sa staral o sociálne siete, organizoval ochutnávky, akcie pre pivnú komunitu a priviedol množstvo nových pivovarov na slovenský trh. Spolupracoval som na kolaboračných pivách s pivovarmi Sibeeria a Funky Fluid, ktoré reprezentovali meno aj v zahraničí. Jedným z významných výsledkov tejto spolupráce bol festival Beer Station Fest, ktorý doteraz šíri posolstvo remeselného piva, dobrej nálady a rodinnej atmosféry. K tomu sa pridali aj ďalšie projekty, ako napríklad vytvorenie obľúbeného merchu.

Pod značkou SomPivo som vytvoril osem kolaboračných pív s pivovarmi ako Antoš, Nozib, The Barn Beer, Hellstork, Haksna a Stern, pričom som sa podieľal aj na dizajne etikiet. Absolvoval som kurz senzorického hodnotenia piva na STU, prednášal o fotografovaní piva na sociálne siete na festivale Moravská vernisáž piva a prispieval článkami pre portál oPive.sk.

Roky skúseností a úprimné vzťahy s ľuďmi z pivovarského sveta ma inšpirovali k založeniu projektu Som Ambasádor. Počas stretnutí a rozhovorov som pozorne počúval, čo pivovary potrebujú a s akými výzvami sa stretávajú. Na základe toho som vytvoril koncept, ktorého cieľom je pomôcť pivovarom rásť, získať pevné postavenie na trhu a posunúť ich značku na vyššiu úroveň.

Projekt Som Ambasádor už úspešne funguje a momentálne sa venujem pivovarom Antoš, Kojetín a Stern. Spoločne rozvíjame ich príbeh, budujeme silnú identitu a pracujeme na tom, aby ich pivá rezonovali na scéne remeselného piva. Pomáham s kreatívnym marketingom, fotografiou, organizáciou podujatí a nastavovaním stratégie, ktorá odráža ich jedinečný charakter a hodnoty.