Som Ambasádor
pomáham pivovarom rásť a tvoriť ich príbeh
Ako to celé vzniklo?
V roku 2019 som začal s Instagramovým profilom, ktorý mal pôvodne slúžiť ako osobný pivný denník. Postupne sa však profil SomPivo premenil na niečo viac – značku, ktorá oslovuje pivnú komunitu. Odvtedy sa moja snaha sústredí na propagáciu remeselného piva a podporu pivovarov. Nastal čas posunúť to na novú úroveň a pretaviť svoje skúsenosti na pomoc pivovarom, o ktorých kvalite nepochybujem a vidím v nich potenciál.
Cieľom projektu Som Ambasádor je pomôcť remeselným pivovarom efektívne osloviť zákazníkov, zvýšiť ich viditeľnosť na trhu a posilniť ich značku.
Návšteva pivovaru
Mesačné návštevy pivovarov zahŕňajú konzultáciu, tvorbu profesionálnych fotografií a videí, ktoré sa následne zdieľajú na sociálnych sieťach.
Sociálne siete
Marketing na sociálnych sieťach pozostáva z pravidelných príspevkov a interaktívnych stories, ktoré približujú produkty a príbehy pivovarov.
Produktové fotografie
Produktové fotografie sú k dispozícii na marketingové účely pivovaru, pričom ich úprava sa realizuje s využitím profesionálnych nástrojov.
Organizácia TTO a ochutnávok
Pomoc pri zabezpečení miesta pre Tap Takeover (TTO) a organizovaní ochutnávok v spolupráci s pivovarom. Tieto akcie umožnia priamy kontakt s koncovými zákazníkmi a poskytnú im príležitosť vyskúšať a spoznať vaše produkty.
Newsletter
Pravidelný newsletter prináša novinky z pivovarov, informácie o špeciálnych akciách, nových produktoch a aktuálnych trendoch pre podniky aj fanúšikov remeselného piva.
Komunikácia s podnikmi
Projekt zahŕňa aktívnu komunikáciu s podnikmi a potenciálnymi novými klientmi s cieľom rozšíriť distribučné kanály spolupracujúcich pivovarov.